Η Porsche προσθέτει ακόμα ένα νέο μοντέλο στη δεύτερη γενιά της σειράς 911. Πρόκειται για τη νέα GT3, ένα μοντέλο πιο ισχυρό, πιο γρήγορο και πιο εξελιγμένο από τον προκάτοχό του.
Μερικά από τα νέα του χαρακτηριστικά:
Μερικά από τα νέα του χαρακτηριστικά:
- Το σύστημα VarioCam που ελέγχει όχι μόνο την εισαγωγή, αλλά – για πρώτη φορά – και τους εκκεντροφόρους εξαγωγής.
- Μια ιδιαίτερα σπορ έκδοση της ανάρτησης PASM, η οποία παρέχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης τόσο του συστήματος ελέγχου ευστάθειας (Stability Control), όσο και του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control), σε ξεχωριστά βήματα. Και για να έχει ο οδηγός απεριόριστο και ξεχωριστό έλεγχο των δυναμικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου του, οι δύο αυτές λειτουργίες δεν ενεργοποιούνται ξανά αυτόματα, ούτε καν στις πιο ακραίες συνθήκες οδήγησης - ενεργοποιούνται παρά μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού.
- Νέους προβολείς bi-xenon
- Τα πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED
- Τροποποιημένες εισαγωγές και εξαγωγές αέρα.
- Τα δισκόφρενα διαθέτουν πλέον ακόμα μεγαλύτερους δίσκους τριβής και ένα αλουμινένιο κάλυμμα που μειώνει το βάρος τους ακόμα περισσότερο. Η περαιτέρω βελτίωση του εξαερισμού των φρένων εγγυάται με τη σειρά της πιο σταθερή δύναμη πέδησης, ακόμα και για μεγάλες χρονικές περιόδους.
- Νέα και άκρως πρωτοποριακά σινεμπλόκ κινητήρα PADM (Porsche Active Drivetrain Mount). Αυτά τα ειδικά σινεμπλόκ αναγνωρίζουν την ιδιαίτερα σπορ και αγωνιστικού χαρακτήρα οδήγηση, και επεμβαίνουν στη συνήθως ελαστική ανάρτηση του κινητήρα, κάνοντάς την σκληρή και ιδιαίτερα ανθεκτική. Έτσι διατηρείται η πλήρης άνεση της GT3 στην καθημερινή οδήγηση, ενώ στην πίστα το αυτοκίνητο δεν επηρεάζεται από μετακινήσεις μάζας που προέρχονται από τον κινητήρα, οι οποίες θα προέκυπταν στις γρήγορες καμπές και σε πίστες με διαδοχικές στροφές.
κείμενο από: skai.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου