Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου 2009

Νέο Mini Cooper Cabrio



H δεύτερη γενιά του Mini απέκτησε πλέον και cabrio, φέροντας τις ίδιες σχεδιαστικές και τεχνολογικές αλλαγές που είδαμε και στο 3θυρο Mini.

Μερικά από τα νέα του χαρακτηριστικά:
  • Auto Start Stop
  • Brake Energy Regeneration
  • δείκτη αλλαγής ταχυτήτων
  • βελτιωμένη ακαμψία του αμαξώματος και με μείωση βάρους 10 κιλών
  • αυτόματη υφασμάτινη οροφή, η οποία αναδιπλώνεται σε 15 δευτερόλεπτα σε στάση και εν κινήσει έως 30 χλμ/ώρα
  • Ο χώρος αποσκευών είναι μεγαλύτερος από τον προκάτοχό του κατά 5 λίτρα, καθώς με κλειστή οροφή ανέρχεται σε 125 λίτρα και με ανοιχτή σε 170 λίτρα. Όταν αναδιπλώνεται η πλάτη των καθισμάτων, ο χώρος αγγίζει τα 660 λίτρα.
κείμενο από: autotriti.gr

Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2009

Renault Megane



Το νέο Renault Megane επιλέγει έβδομο μεταξύ 37 αυτοκινήτων, εκ των οποίων τα επτά κατάφεραν να περάσουν στο τελικό στάδιο επιλογής.
Οι 7 φιναλίστ ήταν οι εξής: Opel Insignia, Alpha Romeo Mi.To, Citroen C5, Ford Fiesta, Renault Megane, Skoda Superb και VW Golf.

Η κριτική επιτροπή, που απαρτιζόταν από 59 δημοσιογράφους, εκπροσώπους 23 χωρών, έδωσε στο Renault Megane την έβδομη θέση με συνολικά 121 βαθμούς.

Μερικά από τα νέα του χαρακτηριστικά:
  • Είναι χτισμένο σε νέο πάτωμα. Σημαντική δουλειά έχει γίνει και στις αναρτήσεις τα υποπλαίσια τις αντιστρεπτικές με αποτέλεσμα το Megane να παίρνει μόλις 0,42 μοίρες (το κουπέ 0,38) όταν ασκείται πλευρική επιτάχυνση 1 μ./s2. Σημαντική είναι η λεπτομέρεια στην πίσω ανάρτηση. Τη θέση του ημιάκαμπτου έχει πάρει ένας άξονας σχήματος Η.
  • Εσωτερικά είναι σαφές ότι έχει δοθεί βάρος στην ποιότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια με μαλακά πλαστικά και καλή εργονομία σε γενικές γραμμές.
  • Ο διάκοσμος σε αντίθεση με το προηγούμενο μοντέλο έχει προσωπικότητα ενώ από πλευράς χώρων το 5θυρο προσφέρει ικανοποιητική άνεση τόσο για τους πίσω επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (372 λίτρα συν 33 λίτρα κάτω από το δάπεδο)
κείμενο από: AUTO 24.gr

Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2009

Skoda Superb



Το νέο Skoda Superb επιλέγει έκτο μεταξύ 37 αυτοκινήτων, εκ των οποίων τα επτά κατάφεραν να περάσουν στο τελικό στάδιο επιλογής.
Οι 7 φιναλίστ ήταν οι εξής: Opel Insignia, Alpha Romeo Mi.To, Citroen C5, Ford Fiesta, Renault Megane, Skoda Superb και VW Golf.

Η κριτική επιτροπή, που απαρτιζόταν από 59 δημοσιογράφους, εκπροσώπους 23 χωρών, έδωσε στο Skoda Superb την έκτη θέση με συνολικά 144 βαθμούς.

Μερικά από τα νέα του χαρακτηριστικά:
  • Έξυπνους προβολείς AFS (στάνταρντ στην έκδοση elegance).
  • Άφθονες πρακτικές και έξυπνες θήκες (όπως, για παράδειγμα, η θήκη για ομπρέλα στην πίσω πόρτα με δικό της αποχετευτικό σύστημα) και μια σοβαρή και μετρημένη σχεδίαση, με μια ευχάριστη νότα να δίνεται από τον πίνακα οργάνων.
  • Κυψελωτή ηλιοροφή, που διατηρεί το εσωτερικό δροσερό, όταν το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο.
  • Σύστημα που παρκάρει το αυτοκίνητο, με τον οδηγό να χειρίζεται μόνο τα πεντάλ, αλλά και την ανάρτηση.
κείμενο από: AUTO 24.gr

Δευτέρα, 26 Ιανουαρίου 2009

Alpha Romeo MiTo



Το νέο Alpha Romeo MiTo επιλέγει πέμπτο μεταξύ 37 αυτοκινήτων, εκ των οποίων τα επτά κατάφεραν να περάσουν στο τελικό στάδιο επιλογής.
Οι 7 φιναλίστ ήταν οι εξής: Opel Insignia, Alpha Romeo Mi.To, Citroen C5, Ford Fiesta, Renault Megane, Skoda Superb και VW Golf.

Η κριτική επιτροπή, που απαρτιζόταν από 59 δημοσιογράφους, εκπροσώπους 23 χωρών, έδωσε στο Alpha Romeo MiTo την πέμπτη θέση με συνολικά 148 βαθμούς.

Μερικά από τα νέα του χαρακτηριστικά:
  • Οι κινητήρες turbo βενζίνης και πετρελαίου με ιπποδυνάμεις 90 έως 155 ίππων (με την προσθήκη ακόμη δυνατότερων εκδόσεων στο μέλλον).
  • το DNA control system, σύστημα που επενεργεί στον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων, τα φρένα, την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης, προσφέροντας τρεις επιλογές ρυθμίσεων ως προς την οδηγική αίσθηση.
  • Η ενεργητική ανάρτηση σε συνδυασμό με το γνωστό σύστημα ευστάθειας VDC, υπόσχονται άριστο κράτημα.
  • Οι γονιδιακές καταβολές από το πλαίσιο του Grande Punto αναμένεται να διασφαλίσουν την ανώτατη διάκριση των πέντε αστέρων στα crash test ασφαλείας.
κείμενο χαρακτηριστικών από: antikeimena.blogspot.com

Κυριακή, 25 Ιανουαρίου 2009

Citroen C5




Το νέο Citroen C5 επιλέγει τέταρτο μεταξύ 37 αυτοκινήτων, εκ των οποίων τα επτά κατάφεραν να περάσουν στο τελικό στάδιο επιλογής.
Οι 7 φιναλίστ ήταν οι εξής: Opel Insignia, Alpha Romeo Mi.To, Citroen C5, Ford Fiesta, Renault Megane, Skoda Superb και VW Golf.

Η κριτική επιτροπή, που απαρτιζόταν από 59 δημοσιογράφους, εκπροσώπους 23 χωρών, έδωσε στο Citroen C5 την τέταρτη θέση με συνολικά 198 βαθμούς.

Μερικά από τα νέα του χαρακτηριστικά:
  • Με δύο τύπους αναρτήσεων είτε με την υδροενεργητική είτε με τη μεταλλική ανάρτηση.
  • 2ης γενιάς, τιμόνι σταθερού ομφαλού.
  • Τρία όργανα με δείκτες βγαλμένους από τον κόσμο της αεροναυπηγικής, παρέχουν στον οδηγό, σαφείς και ακριβείς πληροφορίες.
  • Προσεκτική μελέτη έχει δοθεί και στην ακουστική, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού από το δρόμο.
  • Στάνταρτ ESP,
  • Εννέα αερόσακους (7 στάνταρτ και 2 προαιρετικά).
  • Εξαιρετικά άκαμπτη δομή πλαισίου.
κείμενο από: AUTO 24.gr

Σάββατο, 24 Ιανουαρίου 2009

Volkswagen Golf




Το νέο Volkswagen Golf επιλέγει τρίτο μεταξύ 37 αυτοκινήτων, εκ των οποίων τα επτά κατάφεραν να περάσουν στο τελικό στάδιο επιλογής.
Οι 7 φιναλίστ ήταν οι εξής: Opel Insignia, Alpha Romeo Mi.To, Citroen C5, Ford Fiesta, Renault Megane, Skoda Superb και VW Golf.
κείμενο από: 4troxoi.gr

Η κριτική επιτροπή, που απαρτιζόταν από 59 δημοσιογράφους, εκπροσώπους 23 χωρών, έδωσε στο Volkswagen Golf την τρίτη θέση με συνολικά 223 βαθμούς.

Μερικά από τα νέα του χαρακτηριστικά:
  • Διαθέντει πλέον 7 αερόσακους (ο ένας για τα γόνατα του οδηγού).
  • 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
  • Τη νέα, ενεργητικού τύπου ανάρτηση DCC Adaptive Chassis Control (προαιρετικός εξοπλισμός) που ελέγχει ηλεκτρονικά και ανά πάσα στιγμή (1.000 φορές το δευτερόλεπτο, σύμφωνα με την VW!) τον βαθμό απόσβεσης των αμορτισέρ.
  • Δύο προεπιλεγμένα προγράμματα λειτουργίας (Comfort, Sport) που ανταποκρίνονται σε ρυθμίσεις για άνετη και σπορτίφ οδήγηση, αντίστοιχα.
κείμενο από: 4troxoi.gr

Παρασκευή, 23 Ιανουαρίου 2009

Ford Fiesta




Το νέο Ford Fiesta επιλέγει δεύτερο μεταξύ 37 αυτοκινήτων, εκ των οποίων τα επτά κατάφεραν να περάσουν στο τελικό στάδιο επιλογής.
Οι 7 φιναλίστ ήταν οι εξής: Opel Insignia, Alpha Romeo Mi.To, Citroen C5, Ford Fiesta, Renault Megane, Skoda Superb και VW Golf.

Η κριτική επιτροπή, που απαρτιζόταν από 59 δημοσιογράφους, εκπροσώπους 23 χωρών, έδωσε στο Ford Fiesta την δεύτερη θέση με συνολικά 320 βαθμούς.

Μερικά από τα νέα του χαρακτηριστικά:
  • Το πάτωμα στο οποίο βασίζεται, είναι κατά 10% πιο άκαμπτο από το προηγούμενο, χάρη στην εκτεταμένη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής.
  • Η κεντρική κονσόλα, στην οποία δεσπόζουν το ηχοσύστημα, με μία οθόνη 3,5 ιντσών και στην οποία ακολουθείται μία πρωτότυπη λογική, εμπνευσμένη από το μενού χρήσης των κινητών τηλεφώνων.
  • Διαθέντει πλέον 7 αερόσακους (ο ένας για τα γόνατα του οδηγού).
  • Το σύστημα διεύθυνσης, είναι αμιγώς ηλεκτρικό, πράγμα που στερεί σε κάποιο βαθμό την αίσθηση, όχι όμως την ακρίβεια στην κατευθυντικότητα του οχήματος.
κείμενο από: 4troxoi.gr

Πέμπτη, 22 Ιανουαρίου 2009

Opel Insignia - Αυτοκίνητο της χρονιάς για το 2009 * Car of the year 2009



Το Opel Insignia, ο συνεχιστής της ιστορίας της μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας, έρχεται στην ίδια θέση 22 μετά, προσπερνώντας άξιους ανταγωνιστές του, που έχουν αποσπάσει καλές κριτικές για την αρτιότητά και τον τεχνολογικό εξοπλισμό τους.

Η επιλογή του Opel Insignia έγινε μεταξύ 37 αυτοκινήτων, εκ των οποίων τα επτά κατάφεραν να περάσουν στο τελικό στάδιο επιλογής.
Οι 7 φιναλίστ ήταν οι εξής: Alpha Romeo Mi.To, Citroen C5, Ford Fiesta, Renault Megane, Skoda Superb και VW Golf.

Η κριτική επιτροπή, που απαρτιζόταν από 59 δημοσιογράφους, εκπροσώπους 23 χωρών, έδωσε στο Opel Insignia συνολικά 321 βαθμούς, ενώ με ένα βαθμό λιγότερο βρέθηκε το νέο Ford Fiesta. Το VW Golf ψηφίστηκε τρίτο με 223 βαθμούς και ακολούθησαν τα Citroen C5 με 198, Alpha Romeo Mi.To με 148, Skoda Superb με 144 και τελευταίο το Renault Megane με 121 βαθμούς.

Το Opel Insignia ανέβασε τον πήχη στην τεχνολογία των αυτοκινήτων, καθώς λανσάρει ένα νέο σύστημα, το Opel eye, που αποτελείται από κάμερα ειδοποίησης τόσο για σήμανση όσο και για την πορεία του αυτοκινήτου κατά την διάρκεια της οδήγησης.

κείμενο από: newsletter AutoSCAN - 21 Ιανουάριος 2009
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...